Headlines News :

Free ADS

.
Home » , » Mudah Iklan: Nak buat website?

Mudah Iklan: Nak buat website?

Written By Mudah Iklan on Saturday 28 July 2012 | 17:23

Kategori*:Jobs/Services
Negeri*:Selangor
Web Site:http://ainanurul190.wix.com/takemenow
No.Tel:0193055758
Email:ainanurul190@yahoo.com
Price:RM0.
Tajuk Iklan*:Nak buat website?
Isi/Kandungan Iklan*:Hi,
saya menyediakan perkhidmatan buat website.
Bagi sesiapa yang tiada masa nak buat website atau sibuk, saya boleh

bantu anda.

* blog
* personal
* e-commerce

Tanpa domain name.
Tapi anda boleh upgrade untuk domain name jika anda nak tukar domain

name sebab perkhidmatan saya hanya edit saja.

Provider: wix.com.

kenapa saya pilih provider ini?

sebab semua lengkap mengikut keperluan web anda.
Sekarang ni ramai pakai free hosting wordpress,blogger. tapi apa yang

ada tak sama dengan wix.com. yang ini senang anda nak edit dan semua dah

sedia ada,cuma edit sahaja.


Tempoh?
paling cepat 3-7 hari.
paling lewat 2 minggu
( mengikut keperluan web dan jumlah customer)

Harga perkhidmatan:

e-commerce -
RM300 (Tanpa produk atau jika anda perlukan perkhidmatan

masukkan produk diwebsite,maximum produk yang boleh saya masukkan 50

sahaja, selebihnya anda masukkan sendiri)

RM500 ( Jika anda perlukan servis saya untuk masukkan semua

produk-produk anda)

Blog dan lain2- Hanya RM200

Harga upgrade. (UPGRADE DIWEBSITE,JIKA TAK TAHU SAYA BOLEH AJARKAN)

e-commerce-
RM650/YEAR
RM51/MONTH

STORAGE:2.5 GB
BANDWITDH: 5GB



Blog/lain-lain.
RM480/YEAR
RM48/MONTH

STORAGE: 2.5 GB
BANDWITDH: UNLIMITED

Mahal?
ok,harga ikut provider sebenarnya. Bukan saya yang tetapkan. anda boleh

pergi ke website wix.com untuk check harga.
perkhidmatan saya hanya buat website tapi upgrade domain name dan

e-commerce service terpulang pada anda,sebab saya hanya beritahu harga

sahaja.

Bagi saya berbaloi jika servis yang ada juga lengkap dengan harga yang

diberikan.


Boleh jumpa jika berminat.
( untuk pilih templete dan details)

Contoh website.
prozonekajang.wix.com/prozonesport

ainanurul190.wix.com/takemenow

ainaurul190.wix.com/modenklasikkafe


call dulu- 0193055758
Nama: Tasha
Gambar:
:
:



Visitor IP: 202.75.160.209

Powered by EmailMeForm
Share this article :

0 comments:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !



mudah iklan

Kategori *
Price
RM
Ringgit
.
Sen
Negeri *
Web Site
No.Tel
Email
Tajuk Iklan *
Isi/Kandungan Iklan *
Gambar
Image Verification
captcha
Please enter the text from the image:
[Refresh Image] [What's This?]
Powered byEMF Survey
Report Abuse

Fine Us By Like

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Proudly powered by Blogger
Copyright © 2011. Mudah Iklan - All Rights Reserved
Template Design by Creating Website Published by Mas Template